יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

גלוסי בוקס או גלאם גורו?

בזמן האחרון יצא מין מיזם חדש שקוראים לו גלוסיבוקס.
הרעיון של זה, הוא שמקבלים, בתמורה לסביבות ה70 שקל, קופסא ובה מוצרי יופי וטיפוח מוקטנים ובגודל מלא,
פשוט כדי לסקור אותם בבית, בלי דיילות היופי המעצבנות.
אני מאוד הייתי רוצה לאהוב את הגלוסי. מאוד מאוד אפילו. אני אף פעם לא ניסיתי את השירות הזה,
אבל שמעתי שהיו המון, ואני מתכוונת המוני לקוחות לא מרוצות מהשירות. קראתי ששירות הלקוחות עכשיו מבטיח דוגמיות, במקום מוצרים מוקטנים, שזה באמת הבדל גדול.
ובדיוק לפני כמה שבועות חשבתי שהגיע הזמן שיוציאו מתחרה ראויה לגלוסי- והנה הוציאו!
מדובר על שירות דומה, ושמו ה"גלאם-גורו". מבטיחים שם חמישה מוצרים מוקטנים, ועוד אחד בגודל מלא,
שזה לפי דעתי מוצר אחד יותר ממה שהגלוסיבוקס מציע.
אני חושבת שהשירות הזה יהיה יותר מוצלח מהגלוסיבוקס, בדף הפייסבוק הם מספקים שירות כן ואדיב.
היום בערב מגלים את מועד ההשקה- ואני חייבת להגיד שאני מצפה לזה מאוד! ((-:
כיוון שהגלאם ביוטי חדשים בעניין ואני מניחה שלא יודעים את מי צריך להזמין להשקה, הם פרסמו באתר שלהם מין תיבה בה מכניסים את המייל, וחמש מאות הנרשמות הראשונות באות להשקה, ככה אני הבנתי P:
בנוסף אני מקווה שהגלאם גורו יעשו פרופיל יופי מוצלח יותר. בגלוסי המוצרים שמקבלים לגמריי לא תואמים את פרופיל היופי וזו לפי דעתי אכזבה ממש גדולה...
הייתי גם מציעה לגלאם גורו לעשות את השליחה לדואר, ולא הביתה באמצעות שליח, או לפחות שתהיה יכולת בחירה, לא כמו בגלוסי.. אני ממש מקווה ששתי החברות יתעלו על עצמן בעניין הזה ((-;


מאיה ♥

2 תגובות:

  1. אחלה בלוג, אהבתי ^^
    לא שמעתי על הגלאם גורו

    השבמחק