יום שבת, 25 באוגוסט 2012

חצאיות המולט- פוסט אופנה ראשון ((-:

אז מהן חצאיות המולט?
חצאיות המולט, הן חצאיות שחלקן האחורי בגזרת מקסי, וחלקן הקדמי קצר.
השם מולט, נקרא על שם התספורת הידועה לגברים, שגם נראתה ארוכה מאחור וקצרה מלפנים
(כולל פוני קצרצר ומגוחךP:). 

כשהייתי באיטליה ראיתי המון בנות לובשות את הסגנון הזה, וממש אהבתי אותו. חבל שלא קניתי לעצמי גם חצאית כזו (-:
גם הכוכבות אימצו את הטרנד הזה, ובמיוחד אשלי בנסון שידועה בסטייל מגניב ומיוחד, מהסדרה שקרניות קטנות ויפות.
גם בארץ ראיתי כמה בנות לובשות את החצאית,
אני מקווה שזה יגיע לארץ, זה נותן איזשהו תחכום
ללוק, במקום סתם חצאית מיני.. P:
האאוטפיטים הכי שווים של השבוע
החצאיות האלה בדרך כלל באות מבד עדין, מעט שקוף ומתנפנף. ככה לפחות אני ראיתי.
עוד סגנון לבוש עם החצאיות זה סגנון יותר מכובד ופחות קז'ואלי, שלובשים למשל בשטיח האדום.

אפשר לראות אותו על ג'נוארי ג'ונס, כוכבת מד-מן.
ההבדלים אצלה בחלקים האחוריים והקדמיים פחות משמעותיים באופן ניכר, ואילו החלק האחורי מתהדר בשובל ארוך. אני ממש מחבבת את הסגנון הזה, הוא יכול להיות גם קז'ואלי וגם כשמלת ערב.
זה נותן מראה הרבה יותר מתוחכם ומוקפד שאני אוהבת, למרות שאני חושבת שהוא יותר מותאם לגילאי 20+, ולא לגיל שלי (14) למשל.
צילום: EPA

אתן כבר רכשתן חצאית מולט? מה אתן אומרות על הסגנון?
מאיה XOXO


(נ.ב.- בקליפ הזה הבחורה לובשת חצאית מולט. גם השיר נחמד P:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה